Atölyeler
Görsel Duyuru Başık / Tarih / Özet
19.04.2018/22:48
BAHAR ve SANAT
Hava güzel baharin yeşil bahçemizin ve sıcak güneşin tadını çıkardık.  Önce drama ısınma çalışması yaptık. Gözlerimizi kapattık dogadaki sesleri dinledik hangi sesleri duyduğumuzu anlattik. Sandalyemiz şövale oldu  suluboya ve kağıdımızı hazır ettik, sonra ressam kimdir ne yapar onu konuştuk Picasso dan Leonardo Da Vinci den ve resimlerinden bahsettik Monalisa yı tanıdık ve kendimizi ressam olarak hayal ettik resim yaptik . Sevgili öğrencimiz Monalisa portresinden  esinlenerek portre ve ilkbahar temalı resim yapti Sanatçılarımız yetişiyor. 
12.04.2018/21:59
DRAMA ATÖLYESİ
Drama, çocukların spontan oyunlarında ortaya çıkan, katılımcıların sanatsal duyarlılığını, kendisi, başka insanlar ve dünya hakkındaki bilincini artıran ve hayal gücünü geliştiren bir öğrenme aracıdır.Aktif katılımı gerektirmesi nedeniyle, drama çocuğun duygusal, zihinsel ve sosyal gelişimine katkıda bulunan bir sanattır.  AŞAMALARI: 1.ISINMA  Çeşitli yöntemlerle duyuları kullanma, gözlem yetisini geliştirme, bedensel ve dokunsal çalışmaların yapılması, tanışma, etkileşim kurma, güven kazanma ve uyum gibi özellikleri katılımcılara kazandıran, bedenini ve beynini duyumsama ile ilgili çalışmaların yapıldığı aşamadır. 2. OYUN DOĞAÇLAMA  Belirlenen kurallar içinde çocuklar özgürce oyun kurmaktadırlar. Bu aşamada pantomim, rol oynama, doğaçlama, hikaye oluşturma, dramatizasyon gibi etkinliklerden biri ya da bir kaçına birden yer verilebilir. Çocukların yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini ön plana çıktığı bir aşamadır.  3. RAHATLAMA VE DEĞERLENDİRME Rahatlama bedensel ve zihinsel olarak gerçekleşir. Rahatlamayı kolaylaştırmak için dinlendirici bir ortam, uygun bir müzik ve sakinleştirici sözel yönergeler kullanılabilir. Bu çalışmada çocuğa olayın tamamlandığını hissettirmek ve rahatlatmak söz konusudur Meslekleri Tanıma Draması 1) Isınma Öğretmen bir oyun oynayacaklarını söyler ve çocuklar kendilerine bir eş seçer. Eşler karşılıklı dururlar ve aralarına balonları yerleştirirler. Öğretmen müziği açınca çocuklar dans etmeye başlarlar. Oyunun kuralına göre dans ederken balonu yere düşürmemeleri gerekmektedir. 2) Oyun 2li grup oluşturulur. Gruptaki bir öğrenciye bir meslek söylenir diğer arkadaşının yardımıyla canlandırılması istenir( örneğin dişçi olan arkadaşının dişini çekiyor gibi yapması )bir çok meslek canlandirildiktan sonra esas çalışma olarak pandomim çalışması yapılır. Her çocuktan hayalindeki mesleği sözcük kullanmadan kısa kısa canlandirmasi istenir diğer öğrencilerden tahminler alınır.  3) Değerlendirme  Etkinligimizde  hangi malzemeleri kullandık?  Hangi mesleği tercih ettiniz? Neden doktor vb. Olmak istiyorsun? Daha önce başka bir meslek hayal etmiş miydiniz? Çocuklarında bazı görevleri var bunlar neler olabilir?  Anne ve babanızın mesleklerini söyleyebilir misiniz? Bu güzel çalışma ve bilgilendirme için Melis ve Feray öğretmenlerimize çok teşekkür ederiz.