Dil Konuşma ve İşitme Birimi

Otizm Spektrum Bozukluğu

Özel Öğrenme Güçlüğü

Az Gören ve Görme Engelliler Destek Eğitim Programı

Bedensel Engelliler Destek Eğitim Programı

Zihinsel Engelliler Destek Eğitim Programı

Duyu Bütünleme Trapisi

Beslenme Terapisi

Ergoterapi

Atölyeler

IED Wellness Spor Merkezi

Marmaram Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi

Özel Çocukların Eğitimi İçin Doğru Adres... Kurumumuzda eğitim gören tüm öğrencilerimizin ücretleri M.E.B. tarafından karşılanmaktadır.

Kurucumuz Dr Gülçin Babaoğlu ve Dil Konuşma İşitme Birimi Eğitim Koordinatörü Nazlı Yıldıran Akbaş TEDİL (Test of Early Language Development) ve TODİL (Test of Language Development-Primary: Fourth Edition’ın )TEST Eğitimlerini tamamladılar. TEDİL, Test of Early Language Development (TELD-3)dil gelişim testinin Türkçe’ye uyarlamasıdır. Test, bireysel olarak yönetilen, norm referanslı ve 2 yaş 0 ay ve 7 yaş 11ay arasındaki çocukların alıcı ve ifade edici sözel dil becerilerini ölçmeyi amaçlayanbir testtir (Hresko ve ark., 1999). Test sonuçları erken dönemde dil bozukluğu olan çocukları tanılayabilme, dil gelişimlerinin zayıf ve güçlü yanlarını gösterme, gelişim sürecine dair bilgi verme ve araştırma yapma gibi amaçlarla kullanılabilmektedir.
TEDİL’in beş amacı bulunmaktadır: (a) erken dil becerilerinin gelişimi bakımından yaşıtlarından önemli ölçüde geride kalmış çocukları belirlemek ve busayede erken bir müdahale almasını sağlamak, (b) bireysel olarak sözel bakımdan kuvvetli ve zayıf olan yanları belirlemek, (c) çocuğun olası alacağı bir dil terapisinde programı ve süreci belirlemek, (ç) erken çocukluk döneminde dil becerilerini araştırma için bir ölçek olarak hizmet etmek ve (d) diğer değerlendirme tekniklerini desteklemek.
Türkçe Okul Çağı Dil Gelişimi Testi (TODİL; Topbaş & Güven, 2017), Test of Language Development-Primary: Fourth Edition’ın (TOLD-P:4; Hammill & Newcomer, 2008) Türkçe’ye uyarlamasıdır. 
TODİL, 4 yaş 0 ay ile 8 yaş 11 ay yaş grubunu kapsayan, gelişimsel, norm referanslı, standardize ve bireysel olarak yönetilen bir ölçme aracıdır. 
Bu test temel olarak, çocuklarda dil gelişimini farklı boyutlarıyla ölçerek dil gelişimi açısından güçlü ve zayıf yönleri belirlemeyi ve gelişimsel dil bozukluğu olan çocukları ayırt etmeyi amaçlamaktadır